2015. április 11., szombat

Prológus:

Sziasztok! Violet Turner vagyok! 18 éves. Londonban élek már születésem óta. Hogy a szüleimmel mi van? Nos anyámról nem tudok semmit lassan 10 éve. Apám pedig 3 éve, hogy meghalt egy motor balesetben.Van egy féltestvérem akit nagyon szeretek. Vele élek. Még apám kérésére beiratkoztam a testvéremmel egy elit gimibe ám a körülmények kicsit másak, mint ahogy ő azt elképzelte.
Az oktatási rendszer még elmegy, de a rend betartása vagy a diákok fegyelmezése kész katasztrófa. Egész nap megy a verekedés. Vagy a drogozás a tanári wc-ben. Szóval nincs olyan nap, hogy unatkozna a társaság.
Én mindig is elkerültem az ilyesfajta bandákat de ahogy 10.-kes lettem ez valahogy megváltozott. Ki próbáltam mindent amit csak a kezembe adtak, konkrétan szartam a nagy világra és úgy konkrétan mindenkire aki körülöttem volt. A testvéremre és a barátaimra.
Még apámra is. Tehát miután bekövetkezett a baleset azután döntöttem úgy, hogy nekem ennyi elég volt. Be akartam bizonyítani apámnak, azt hogy igenis képes vagyok arra, hogy jó emberként folytassam az iskolát. Tehát most fogom elkezdeni a 11.-ket.
Szerencsémre a testvérem és a barátnőim még itt vannak nekem. Mindig mellettem vannak. Bárhol, bármikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése