2015. április 14., kedd

1. rész

Éés itt az 1.rész! Remélem jó lett! Jó olvasást! ;)

Elégedetlenül állok a tükröm előtt. Ma van az első tanítási nap, igaz csak 4 osztályfőnöki lesz megtartva, de már most szanaszét vagyok esve. a hajamat ugyan begöndörítettem de 
már most úgy áll mint egy szénaboglya. Bezzeg Cat.. Ő most is úgy fest akár egy model. Hosszú szőke haja hullámokban omlik vállára. Fehér trikót és fekete csőfarmert vett fel tökéletes alakjához.
De bezzeg én. Fehér blúzt vettem fel egy szűk, combközépig érő fekete szoknyával a szerintem amúgy is vastag lábaimra. Na nem mintha bárkinek is tetszeni szeretnék. 
Fel dobtam magamra egy laza sminket, plusz felvettem az ünneplő cipőmet meg a dzsekimet. ÉÉs indulásra kész!
-Kész vagy már?-Kopogtam be Cat szobájának ajtaján.
-Persze, mehetünk!-Lépett ki gyönyörű nővérem.
-Haaj, szuper!-Fújtam ki magamból a már kissé sok ideig benntartott levegőt.
-Ne parázz!-Mosolygott Cat.-Jobb lesz ez az év! Higyj nekem!
-Hát..Remélem.-Mosolyogtam rá.
-Na go!-
Aztán lazán elindultunk, mivel a suli tőlünk kb. 3 saroknyira volt. Az elő udvaron már gyülekeztek a diákok. Mindenki ment a már megszokott csapatához. Mások már hangosan röhögcséltek, valakik sztorizgattak a nyarukról,
hogy így meg úgy ki bulizták magukat stb. Aztán ott voltak a pletykafészkek aliasz szarkeverők, hogy úgy mondjam. Na meg a balhés 5-ös. Akikkel már 7:25-kor üvöltözik a Diri. Valójában Mrs.Peterson kedves nő, ill. nekem nincs vele bajom,
na igen viszont ez az 5 gyerek pokollá teszik az életét szegénynek. Most éppen az udvaron lévő összes hangos bemondókat szerelték le, miszerint szünetekbe hagyjanak minket békén a picsába. Hát, az ő dolguk. Liam természetesen megint hozta a
formáját, mert amikor az Igazgató őt kezdte el korholni röhögni kezdett mire szinte az egész iskola. És akkor Mrs.Peterson még hangosabban kezdett üvölteni. Amilyen kedves hölgy olyan nagy hangú. Na mindegy. Vissza térve mi is csatlakoztunk a már megszokott bandánkhoz.
Ott volt Kate,Cheryl,Becky. Cheryl valakivel éppen vitatkozott a telefonon miközben néha-néha igazított egyet vastagkeretes szemüvegén. Kate cigizett, 
Becky pedig selfiezett és posztolt instára az "ó ne megint suli" címszóval, megfűszerezve a sok emojival. Tehát ilyenek vagyunk.
-Ahhj lányok! Harry ma is olyan jól néz ki!-Ábrándozott Kate.
-Hát Zayn se átlag!-Csatlakozott Becky.
-Csajok! Mind az 5 kicseszettül dögös.-Csapta össze tenyerét Cher, mivel közben ő is letette a telefont.
-Fantasztikus, nem indulnánk végre befele?-Toporogtam mellettük kissé idegesen. Úgy csorgatták a nyálukat mint egy leopárd amikor prédát les a szavannán.
-Jó menjünk!-Adták meg magukat. 
Mi is megindultunk a nagy tömeggel befelé a suli ajtaján be az aulába. Meg vártuk míg az Igazgatónő elmondja a már unalmas habi szöveget, hogy reméli megjött már az eszünk
és hogy ebben az évben mind a 300 diák példás tanulóvá válik. Hát ebbe ne reménykedjen. Miután Mrs.Peterson kibeszélte magát elküldött mindenkit a saját termébe,azzal a címszóval hogy lökdösődés mentesen. Na ez az a dolog
ami nálunk nem sikerül. Mire beértünk a termünkbe tele voltunk lila, kék foltokkal mert ilyenkor hirtelen mindenkiből vadállat lesz és itt is az nyer aki legelsőnek be ér a termébe. Tehát könyököléstől kezdve minden volt.
Gyorsan elfoglaltam a szokásos helyemet az ablak felőli padsor 2.-ik padjában. A mellettem lévő helyet Kate foglalta el. Mögém Cher ült mellé pedig Becky. Cat szokásos módon leghátul foglalt helyet ahol a legjobban tud aludni.
Aztán itt következett be az izgalom. Mivel mind az 5 fiú sikeresen meg bukott a tavalyi év végén és a pótvizsgán se remekeltek, mitöbb be se mentek rá, emiatt évet kell ismételniük. Ezért most hozzánk fognak. Nagyszerű.
Igaz, még bent se voltak de már mindenki erről beszélt, hogy milyen vicces évnek nézünk elébe. Hmm de még milyen viccesnek.Aztán csodák csodájára betoppantak. Elém Harry került mellé Liam, Liam mellé pedig Louis. Zayn Becky mellett foglalt helyet,
Niall pedig hátul Cat mellett szintén az alvás miatt. Még csak 10 másodperce hogy bent vannak de már most hangosabb az osztályunk mint maga az egész iskola.
-Hallod.-Fordúlt hátra Harry.
-Mondjad.-Figyeltem rá.
-Kérhetek egy tollat?-
-Persze!-Nyújtottam át neki az egyik kéket.
-Köszi.- Mosolygott rám, de előre fordulni még nem akart.
-Szeretnél még valamit?-Kérdeztem felvont szemöldökkel mert egy picit idegesített hogy folyton bámul.
-Jah öhm ahha egy lapot is kérhetnék?-Csillogtak smaragd zöld szemei.
-Tessék.-Adtam át neki egy csíkos lapot.-Mond csak. Hoztál magaddal egyáltalán valamit?-Mosolyodtam el.
-Öhm nem igazán!-Nevetett, mialatt beletúrt göndör fürtjeibe.
-Mindegy, igazából ha kell valami csak szólj!-Mosolyogtam, mire ő is vissza mosolygott. Egész jó fej. Nem olyan mint aminek elképzeltem. Persze nem vagyok előítéletes de, azért velük kapcsolatban sok mindent elhiszek.
Már csak pár perc volt a csöngőig de ez a fiukat nem nagyon zavarta. Hangoskodtak, dobálóztak, elvoltak rendesen. Aztán belépett az új ofő. Mr.Handricks. A rajz tanár. Azt mondják, hogy az egyik legjobb fej tanár a suliban. Én hiszek az embereknek de olyan tanár nincs akit
ne lehessen üvöltözésig felbosszantani.Na mindegy. 
-Gyerekek! Egy kis csöndet szeretnék!-Tapsolt kettőt mire a társaság lehalkult.-Nos, mivel én vagyok az új osztályfőnök ezért most tartunk egy névsor olvasást, hogy nagyjából a neveket tudjam archoz kötni.-Mosolygott ránk.-Tehát akkor, lássuk csak. Rebecca Smith?
-Itt vagyok! 
-Rendben, Cheryl Blake?-
-Jelen.
-Cathrine Merilliat?-
-Reggelt!-Nézett föl álmosan.
-Önnek is! Kate Parker?
-Vagyok!-Szólt halkan miközben a pad alatt egy izgalmas könyvet olvasott.
-Szuper. Akkor jöjjenek a fiúk.
-Mi itt vagyunk tanár bácsi!- Lóbálta a kezét előttem Harry.
-Igen, látom ennyire nem vagyok öreg!- Mosolygott, mire az osztály felröhögött.
-Elnézést, de Violetet ki tetszett hagyni!- Szólt Liam, miközben rám nézett.
-Oh köszönöm, tehát akkor ő is itt van. Pipa.-Na tehát, Harry Styles? Nézett körbe rajtunk.
-Mondtam már hogy itt vagyok!. Óbégatta Harry.
-Ááh a göndörke! Oké téged könnyű lesz megjegyezni!- Kacsintott.
-Niall Horan?-Nézett fel a naplóbol, de csak néma csönd volt.-Niall Horan?-Kérdezte hangosabban, mire Niall rémülten nézett fel.
-Mit csináltam?-
-Semmit, csak névsor olvasást tartok, de látom itt vagy úgy hogy aludj nyugodtan! Legyintett az Ofő megint mosolyogva mire újra röhögtünk.
-Zayn Malik?-
-Hali!-Legyintett miközben székével megállás nélkül hintázott.
-Hali neked is, de meg kérhetnélek, hogy a hintázást befejezed mert nem szeretném ha baleset lenne belölle.. Kár lenne a pofikádért!-
-Jajj persze! Elnézést!-
-Köszönöm. Louis Tomlinson?
-Ehhe! Vigyorgott.-
-Liam Payne?
-Itt.-Nyögte be unottan.
-Áhh aki szólt a hölgyemény miatt. Téged is megjegyeztelek!Naa! Ezzel meg is volnánk. Köszönöm gyerekek. Nagyjábol tudtalak titeket azonosítani. Az egész évre vonatkozóan, csak annyit szeretnék mondani, hogy ez az év a maga módján kemény lesz, bár tudom minden év elején ez a rizsa,
na mindegy azért most is elmondom. Kérlek titeket, hogy az órákra készüljetek normálisan. Legalább a 2-est érjétek el és akkor mindenkit békén hagyok ígérem. Na tessék, ki is csöngettek. Hát akkor menjetek szünetre 15 perc múlva folytatjuk!-
Azzal nagy lendülettel ki is ment a teremből. Az egész nap olyan hamar le telt hogy észre se vettem. Miután az utolsó ofőiről is kicsöngettek mindenki futó lépésben hagyta el a termet aztán amikor elhaladtam Mr.Handricks mellett megállított.
-Elnézést kisasszony, nem rabolnám az idejét, mindössze egy kérdésem lenne. Miután áttekintettem az osztály tagjainak eddigi tanulmányi átlagát, meg kell jegyeznem, hogy ön kivételes eredményeket ért el. Ezért szeretném önt arra meg kérni, mivel Liam átlaga nem éppen a legmegfelelőbb tekintve
arra ha esetleg tovább tanulna, hogy a kedvemért foglalkozzon a fiúval délutánonként! Az időpontokat majd önök intézik, az a maguk dolga. Csak erre a kis szívességre hagy kérjem meg önt!-Nézett rám az Ofő kerek szemekkel mire hirtelen rá vágtam az igent.
-Óh nagyszerű! Akkor akár holnaptól kezdhetnék is! Köszönöm Ms.Turner! Szép napot!-Azzal ő is elhagyta a tantermet. Csak álltam meredten. Te jó ég mibe mentem bele. De hát most már nem fogom vissza mondani. Idegbetegen ki mentem a szekrényemhez, hogy bepakoljam a tankönyveimet. Mikor már az utolsó
könyvemet tettem be a szekrényembe idegesen becsaptam az ajtaját. Hiba volt. Ott állt mögötte Liam neki támaszkodva. A szívem majd kiugrott a helyéről. Ilyedtemben ugrottam egyet.
-Ah Liam! Hogy kerűlsz ide? A szívbajt hoztad rám!-Meredtem rá idegesen.
-Bocs én csak beszélni akartam veled! Neked mondta az ofő ezt a tanulópáros faszságot?-Rágózott feszülten.
-Igen, miért?-Húztam ki magam.
-Hát, igazából nekem oké ha neked is!- Húzta félmosolyra a száját mire a szívem dobbant egyet. ÓÓ jajj..
-Nekem is..oké. Akkor holnap délután nálam olyan 4 óra fele? 
-Az fasza! Akkor holnap! Pusza!-Kacsintott majd sebesen elrohant a folyosón. Ilyen könnyen bele ment? Azt hittem hezitálni fog..Forgott az agyam ezerrel miközben haza felé sétáltam. Mikor haza értem azonnal mentem a szobámba elmélkedni. Csak is a holnapra tudtam koncentrálni semmi másra. De hát ezen
kár aggódni. Lesz ami lesz.

1 megjegyzés:

  1. Ha nem hozod a kövi részt most azonnal , át megyek a szobátokba és seggbe rúglak !!! :* :P <3

    VálaszTörlés