2015. augusztus 1., szombat

Hello Drágák! Itt a 4.-ik rész Augusztus 1. alkalmából! Jó olvasást!


Egész héten nagyjából semmi érdekes nem történt.. Elteltek az órák, Harryvel egyre többet beszélek, a fiúk pedig egyre jobban közelítenek az én kis csapatom felé. Niall és Cat pl. már együtt oldják meg a padon alvást. Zayn és Becca kezdenek egyre többet beszélni, Louis és Cher pedig együtt küldenek el mindenkit a picsába. Harry persze nem mer Kate felé közeledni. Ami igazából nem is értek.
Harryt nem úgy ismerem, hogy bármelyik lánnyal baj lenne a hódítás terén. Na mindegy. Úgy, hogy hamar elment a hét. Azaz ott tartunk, hogy péntek, és Harry bulija. A gyomrom is görcsbe rándult a gondolatra.
Délután, átjöttek a lányok, hogy valami elviselhető göncöt magamra aggasszanak, de az én ruháim között nem volt olyan, ami jó lett volna egy komolyabb buliba.
Aztán Cat, egy gyors mozdulattal hozzám vágott egy dobozt, miután vissza jött a szobájábol. 
-Ezt vedd fel!-Nézett rám, én pedig felnyitottam a dobozt. A lélegzetem is elállt. Egy pántos ruha, ami derékban szűk, de onnantól lefele egy szoknyát képez. Az egész ruhát csak egy fehér "Little black dress" szöveg tarkította.
-De hát ezt most miért?-Értetlenkedtem, mire Cat mosolyogva megölelt.
-Én úgy sem hordtam volna, neked pedig pont a stílusod. Na itt van a többi hozzá való, menj öltözz át!
Én pedig már tettem is amit mond. A ruhához egy platformos magassarkút vettem fel, aminek az elején egy kicsi arany lánc díszelgett. Kiegészítőnek, egy több soros arany nyakláncot vettem fel, a csuklómra pedig egy arany karkötőt. Amikor beléptem a lányokhoz, nem láttam mást csak döbbent arcokat. és leesett állakat.
-Ennyire borzalmas?-Néztem végig magamon.
-Bolond vagy? Fantasztikus!-Hüledezett Cher.
-Te Vilu.. Esküszöm, ha nem lennék lány, most azonnal megfektetnélek.-Mondta Kate mire mindannyian felröhögtünk.
-Majd megteszi más!-Vigyorgott Cat, én pedig értetlen fejjel meredtem rá.
-Liamről beszélek! Nevetett én pedig szívem szerint megfojtottam volna.
-Úgyanmááár!-Nyafogtam, a lányok pedig majd elszédültek a nevetéstől. 
-Na gyere megcsináljuk a sminked, és hajad aztán menjünk mert el fogunk késni.-Lökött a fürdőbe Becka. 
Hát, a végeredmény valami eszméletlen lett. A sminkem füstös árnyalatú volt, ami kiemelte barna szemeimet. A hajamat kivasalták, így az majdnem a fenekemig ért. Nem is emlékszem mikor voltam utoljára ennyire kicicomázva.
-Na lépjünk emberek!-Csapta össze a tenyerét Cher, mi pedig azonnal engedelmeskedtünk.
Egyébként a csajok is feketében voltak, így az összhang is megvolt. Útközben meg is kértünk egy járókelőt, hogy csináljon rólunk egy képet.




















...



Ahogy oda értünk Harryhez, nem hittünk a szemünknek. A zene tombolt, az emberek az erkélytől kezdve az udvarig mindenhol táncoltak. Volt még olyan is aki a tetőn. Beléptünk a házba és csak álltunk, és néztünk.

A levegő, a cigi és az alkohol jellegzetes szagától volt be szennyezve. De én imádom. A régi énemet hozták vissza. Én pedig nem fértem a bőrömbe. Mintha újra olyan szabad lennék mint ezelőtt 2 éve. A vérem újra forrni kezdett én pedig nem bírtam. Azonnal karon ragadtam Cat-et és a bárpulthoz vezettem. Egyébként a ház gyönyörű volt. Az egész, márványban pompázott. Hatalmas boltíves ablakok, selyem függönyökkel tarkítva.
Minden bézs színben pompázott. A hátsó kert hatalmas volt, a közepén egy jó nagy medencével. Ahogy oda értünk a bár pulthoz szembe találkoztunk Niallel, Cat pedig rögtön igazgatni kezdte a ruháját, mire bátorításként megszorítottam a karját.
-Ohh Helló csajok! Jól néztek ki! Mit isztok?-Kérdezte mialatt jól végig mérte Cat-et.
-Én egy tequilat-Mosolyogtam.-Cat?-
-Én is kérek egyet.-Kacsintott, mire Niall kacéran elmosolyodott. Ki kaptuk a piákat én  pedig a sajátomat koccintás nélkül azonnal legurítottam. Élveztem ahogy az alkohol lecsúszik a torkomon ezzel még jobban felpezsdítve. Aztán kértem a következőt. És megint. Élveztem ahogy nem gátol benne semmi. Élveztem, hogy újra vad lehetek. Merész. Mikor össze futottunk a srácokkal én már kellőképp jó hangulatban voltam.
-Na mi az Vilu? Hova tűnt a jó kislány?-Vigyorgott Zayn, ezért én is úgy tettem.
-Nem tudom, de nem hiányzik!-Vontam vállat, amit a srácok hangos röhögéssel díjaztak.
-Menjünk máár táncolni!- Emelte föl a whiskey-s üveget Katy. Nos, igen ő már tényleg ki volt.. De így még imádni valóbb.
-Menjünk!-Fogta meg a kezem Liam, aztán maga után behúzott a tömegbe. A fények cikáztak, a zene a fülemben dübörgött.
Liam a hátam mögé állt majd a kezét a derekamra tette és úgy diktálta a zene ütemét. Fenekemet neki nyomtam ágyékának majd úgy kezdtem vonaglani. Jó páran engem figyeltek de nem érdekelt. Újra jól éreztem magam én pedig nem bírtam leállni. Magával ragadott a piszkosul érdekes sötétség. A sötétség ami tele van energiával, perverzióval, és efféle csodálatos drogokkal.
Liam a táncunk alatt is többször végig simított az egész testemen, nekem pedig fura érzések tüntek fel. Minden egyes érintésére, a méhemben lévő összes izom össze húzódott. Én pedig már ismertem ezt az érzést.. Ez csak annyit jelent, hogy iszonyatosan kívántam. Végig akartam karmolni, jól kidolgozott,kitetovált hátán. Érezni akartam a teste összes porcikáját. Ahogy ezeken elgondolkodtam, észre sem vettem, hogy kisodródtunk a tömegből, így a fal mellett kötöttünk ki.
-Liam!-Lihegtem a vágytól kimerülve.
-Mond-Szorított jobban a falhoz.
-Akarlak.-Néztem a szemébe, ő pedig kacér mosolyával válaszolt. 
Arca már csak centikre volt az én arcomtól. Kínzó lassúsággal tapasztotta ajkait az én ajkaimra. Én pedig már többet akartam. Kezem végig vándorolt a hasán, majd gondolkodás nélkül rámarkoltam férfiasságára.
-Ohh baby-Suttogta ajkaimba. A következő pillanatban, már nem csak játszadozott. Vad csókolózásba kezdett. Én pedig élveztem minden egyes cselekedetét.Piszkosul. Számról nyakamra tért át. Csókolgatta, harapdálta, szívta. Ha nem tart szorosan karjaival, tutira össze esek.. Ő sem unatkozott. Míg az egyik kezemmel haját húzkodtam, addig a másikkal kockás hasát simogattam. Miután megunta az egyszerű smárolgatást, egyik keze végig siklott fedetlen combomon. Aztán pedig.. 
Először, bugyin keresztül kezdett izgatni. Végig simított a csiklómon, én pedig majd meghaltam. Nyögdécseltem, sokkal szaporábban vettem a levegőt. Egyáltalán nem zavart, hogy körülöttünk táncoltak az emberek. Amúgy is sötét volt, a zene pedig baszott hangos. És emellett mindenki csatak részeg volt. Tehát nem nagyon érdekelt senkit az, hogy ki mit csinál.
Amikor érezte azt, hogy eléggé be vagyok nedvesedve, hirtelen magamban éreztem két újját mire megremegtem. Egyenletes tempóban pumpálni kezdett. 
-Olyan forró vagy baby.. És nedves.. Annyira bejössz.-Csókolgatott újra.
-Hé Liam!-Jött oda Harry mire hirtelen szétugrottunk.-Ja..Uppsz.. Rosszkor zavarok?
-Nem, nem mondjad csak!-Köszörűlte meg a torkát Liam.
-Kint ülünk a medence mellett a csajokkal. Kate behányt, Niall és Cat teljesen egymásra vannak cuppanva, Becka és Zayn cigizgetnek és lelkiznek.-Mosolygott.
Jézusom!  csajok! Teljesen megfeledkeztem róluk! Ajjh de hülye vagyok. Lódultam kifele, egy két embert fellökve de egy bocs után már ott is hagytam őket. Ahogy kiértem megkönnyebbültem. Hűha. Niall és Cat tényleg nem szarakodnak. Vadul csókolóztak miközben Cat, Niall ölében ült. Kate fal fehér volt a hányinger miatt, ezért is tartott maga előtt egy vödröt. Zayn és Becky a kert végében ültek valami télikert szerű valamiben.
-Káosz van.-Motyogta nevetve Harry.
-Annyira nem vészes.-Jött mögém Liam én pedig újra hevülni kezdtem.
-Nem ülünk le? Suttogta a fülembe, engem pedig automatikusan kirázott a hideg. Persze as válaszom igen volt, úgy hogy Liam ölében kötöttem ki. Hol máshol.. 
-Tényleg.. Hol vannak Louisék? Fordultam kérdőn Harryhez.
-Piát hoznak!-Biccentett a ház felé, miközben Kate-nek segített. Aztán Cher-ék és Zayn-ék is megérkeztek. Az egész éjszakát végig hülyültük, leszartuk, hogy rajtunk kívül vagy még 60-an vannak. Mi csak egymással voltunk elfoglalva. Tök sok mindent megtudtunk a srácokról, azt is, hogy akarnak alapítani egy zenekart, az összes cikis storyt elmesélték mi pedig visítottunk a lányokkal. Néha persze kicsit csöndben voltunk, pl. mikor a családjukról meséltek. Zayn szülei elváltak ezért megy otthon a cirkusz
Louis nincs jóba az anyjáékkal, így leginkább csak éjszakára jár haza, Niall nem is ismeri a szüleit ezért a hihetetlenül jó fej nagybátyjánál lakik, mondjuk neki ezáltal szerencséje van, Harryt pedig jezz szakos suliba akarják járatni, persze Harry utálja a jezzt és emiatt nem is beszél szinte a szüleivel, csak ha nagyon muszáj. De Liam.. Csak hallgatott, de egy szót nem szolt. Őt még mindig nem ismertem meg annyira amennyire kellene. A nagy depizést Zayn szakította meg. Mindannyian figyeltük én pedig nem hittem a szememnek.
Zayn rá gyújtott egy hatalmas füves cigire majd mosolyogva ránk nézett.
-Kértek?-
-Egyértelmű!-Előzött meg Niall. Zayn hatalmasat szippantott a cigiből, majd tovább adta Niallnek de gyorsan kikaptam Zayn kezéből és mintha egy kisgyerek lennék aki félti a cukorkáját egy hatalmasat szívtam én is. Aztán oda adtam Niallnek. A többiek döbbenten néztek én pedig élvezve a pillanatot, hátra dőltem Liam ölébe aki fölém hajolt így átfújtam neki a füstöt miközben megcsókolt. Hagytam, hogy bele csöppenjek Alice csodaországába.





















 Minden sokkal színesebb volt. Játszottak a fények. különleges rajz film figurákat láttam magam előtt. Úgy

hiányzott ez az érzés. Minden sokkal jobb volt. Miután "elfogyasztottuk" a cigit, mindenféle hülyeségről kezdtünk beszélni. Én arról hogy Niall olyan mint Dumbo csak rózsaszínbe. Zayn azon vihogott, hogy elvileg Liam feje egy paradicsom. A csajok is röhögtek minden félén. Persze ők is szívtak a cigiből, de nem annyit mint mi. Baromi jó volt. Az alkohol keveredése a csodaszerrel maga volt a mennyország. Liammel sokszor kicsit túlzásba estünk smárolás terén, de persze a többiek "menjetek szobára!" kijelentéseitől mindig észhez tértünk. Még sose éreztem
magam ilyen jól mint most velük. Életemben ennyit nem röhögtem azóta, hogy Apa meghalt. De ők segítettek. És ezért örökké hálás leszek nekik. És innentől kezdve az agyam kikapcsolt és csak sötétség az egész.


...



A fejem baromira zúgott ahogy felébredtem. Hányingerem volt, és csillagokat láttam. Nem ismertem fel a helyet, aztán hamar rájöttem, hogy Harry szobájában vagyok. Egy hatalmas francia ágyban voltam, de sajnos nem egyedül. Liam alvó énje feküdt mellettem. Én pedig azt hittem elájulok.

-Basszus!-kiáltottam fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése